31 mars 2008

Val Thorens



På toppen första dagen, lite moln som tur var. Ansiktet fick tillräckligt med sol ändå kan jag säga...










Skapligt röd som ni ser, sjukt nöjd med brännan
Nu har det röda lagt sig och har gett mig en fin brun nyans istället. Lite har jag flängts(oskarshamnska för fjällat/flagnat mm.) redan.












Det är denna hjälm + skidglasögon som format brännan :-)


















Vi fick testa på lite dropp från klipp/stenbumlingar under veckan.

Detta är en Johan i min skidgrupp som är in aktion. Kanske inte ser så högt ut men det var ett par 3 meter man föll.

Kan tillägga att detta inte var det högsta droppet under veckan, har jag tur kommer lite bilder in på mig när vi delat med oss av varandras bilder.










Slutligen en klassiska afterskibild, en kanna med öl på Tango kostar 11€. Tango ligger i det hotell där Langely-ressenärerna håller till.

Valde en suddig bild så det inte syns vilka som var med på resan ;-)

Inga kommentarer: