03 augusti 2011

Broadway and more

Blev en 4-5 timmar lång promenad på Manhattan igår. Tog tåget till WTC och gick sedan Broadway upp till Central Park, det låg en löpbutik där jag hoppats en del på! Tyvärr var det en "lyx"-butik med mindre utbud än hoppats... Men när Maria kom från jobb tog vi först en timme vid poolen innan vi åkte till Jersey Garden och där hittade jag mina löpskor :-)
De jag köpte på löplabbet för snart ett år sedan kostade på Marshalls hela 400 kronor till ordinarie pris! Ska inviga de på löpbandet idag. Man kanske skulle träna lite ute men det är asvarmt och rätt svettigt att bara gå runt å vandra. På nyheterna visar de hur de som tränar ute måste väga sig innan och efter och om de gått ner för mycket i vikt måste de ta minst en vilodag för att inte riskera att kollapsa, så jag chansar inte utan kör inomhus ett tag till.
Känd byggnad :-)

Trevlig butik, var dock inte inne i denna på Manhattan

Ridande poliser bakom alla bilarna...

Abba

Letterman

Finns brasseri här också :-)

Gick längs hudson och alla pirar på vägen hem, de visade ett litet hangarfartyg

från andra sidan

Inga kommentarer: