03 augusti 2011

Sports & shopping

Vi var på Jersey Gardens igår, de har öppet till 21 och vi var där 19-21. Jag hittade en hel del faktiskt, mest träningskläder och skor men även lite kallingar. Det var tur det för de 4 jag hade med var slut nu :-)

Gym del 1 med "styrkemaskiner"

Del 1 från annan vinkel

Gym del 2, med bänkar och fria vikter

Gym del 2, som också innehåller alla konditionsmaskiner

Utsikt från motionsmaskinerna, dock är en TVskärm ivägen och täcker det mesta. Men det är soft att springa och kolla på baseball

Ny träningströja, och ja jag behöver klippa mig !

Mina nya skor som snart kommer vara begagnade :-)

2 kommentarer:

Fege sa...

Ojoj, det märks att träningen med dimman gett resultat!

Var det för svårt att titta in i spegeln samtidigt som du tryckte på avtryckarknappen på telefonen?;-)

Unknown sa...

Sjukt komplicerad telefon så måste kolla på den. Sen vill man ju se att man håller in magen på rätt ställen i fotoögonblicket.