07 oktober 2009

Tallahassee mall & walmart

Kompleterade gardagens shoppingrunda med en ny vanda till Tallahassee mall for att avsluta pa walmart for lite mat och sa kanns det som ett maste att testa walmart, sjuukt stort och de har allt.

Hittade iaf ett par Asics idag, eller rattare sagt tva par. Hade kollat in ett par New Balance skor igar men de hade inte min storlek nar jag nu borjade testa idag. Men hittade forra arets modell av ett par asics som de hade sankt till 70 dollar :-). sen hittade jag aven ett par som var sankta fran 70-> 30 dollar. Allsta tva par skor far under 800, alltsa det pris jag tycker ar rimligt for ett par skor.

Nu till Walmart, hyllmeter efter hyllmeter med det flesta av det mesta. De saljer aven vapen... inget jag fragade efter dock, men sag en del gevar inlasta i glasburar. Det vi har att lara fran den butik vi var i var hur kassorskan packade ner i pasar som satt uppstallda smart som man sen bara plockade ner i sin vagn.

Shit va storigt att skriva med engelskt tangentbord, lagger av nu. Kommer nog en uppdatering imorgon ocksa. I shoppingvag saknar jag nog bara lite klader infor lordagsen fotbollsmatch (Collagefotboll, Seminoles - arenan tar 80000 och det ar fullsatt alltid... sjukt)

1 kommentar:

Henrik sa...

Jag vill också gå på "riktig" fotboll!! Hade varit sjuk kul att se en match live igen.